Olipas kiva tulla kotiin erittäin rasittavan työpäivän jälkeen kun laatikossa oli minulle pullea kirje.Olin eka että täh,kuka mulle lähettää kirjeen? :) Sitten katsoin lähettäjän ja mieli kirkastu,ihanaa,ystäväni oli muistanut minua.Oli pakko malttaa mieleni ja laittaa ostokset eka kaappiin ja sitte äkkiä kuori auki.Sieltä paljastui ihana kortti,kaksi lakupatukkaa,mini tupla,huulirasrvaa,just niitä parhaimman makuisia kurkkupastilleja mitä on(ite ostan aina välillä niitä ihan vain "herkutteluun") sekä söpöjä vaaleanpunaisia kynttilöitä. :D Kiitos ihan hirveästi muistamisesta salaiseni! :) Mistä tiesitki et tarvin huulirasvaa?Syönnin jälkeen aloin ottaa vanhaa huulirasvaa takin taskusta,mut eipä sitä siellä ollu,johonki on siis tippunu.Elikkä tuli kyllä mitä parhaimpaan aikaan. :D Kiitos ihan hirveesti vielä kerran kivasta paketista!

Kuvaa en vieläkään saa laitettua,koska uutta piuhaa ei ole vielä tullut. :(

Tänään siis tuli vuosi lisää.Tai enhän mä ole ku päivän vanhempi ku eilen. :P Mutta vuosia on siis kertynyt yhteensä 23. :)

 

Muoks.kuva lisätty